Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych przez szkołę
Wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych przez szkołę:
1) księga uczniów,
2) imienna ewidencja wydanych świadectw ukończenia szkoły,
3) imienna ewidencja wydanych duplikatów świadectw ukończenia szkoty,
4) imienna ewidencja wydanych legitymacji szkolnych oraz duplikatów legitymacji szkolnych
5) imienna ewidencja świadectw dojrzałości, aneksów do świadectw dojrzałości oraz imienna ewidencja zaświadzceń o wynikach egzaminu maturalnego
6) imienna ewidencja certyfikatów, dyplomów, dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
6) imienna ewidencja certyfikatów, dyplomów, dyplomów potwierdzających kwalifikacje zawodowe,
7) rejestr uchwał rady pedagogicznej,
8) księga protokołów zebrań rady pedagogicznej,
9) rejestr decyzji dyrektora,
10) szkolna składnica akt,
11) rejestr kontroli zewnętrznych,
12) rejestr skarg i wniosków,
13) ewidencja środków trwałych i wyposażenia,
14) książka obiektu budowlanego,
15) księga zbiorów bibliotecznych oraz rejestr ubytków,
16) rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej,
17) rejestr umów cywilnoprawnych.
Metryka
Autor ostatniej zmiany: Piotr Parcheta
Data publikacji: 2022-11-21 03:38:14